Ön itt jár: FőoldalÜgyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Kérdéseivel forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! A kérdéseire 24 órán belül válaszolunk!

Küldjön nekünk üzenetet!
Elérhetőségeink
Ügyfélszolgálatunk minden munkanap 9-17 óráig rendelkezésére áll:
Skype Me!
Ügyfélszolgálati irodánk címe és elérhetősége:
1031 Budapest Városfal köz 5. Földszint 2.
További információk
Céginformációk, bemutatkozásCéginformációk, bemutatkozás

Üdvözlünk minden kedves látogatót!


Az Atimoe web áruház üzemeltetője az Atimo Trade Kft. Cégünk alapításakor az internetes kereskedelem egy teljesen újfajta megvalósítását tűztük ki célként. Az első olyan web áruházat tudhatjuk magunkénak, ahol összehangoltan három teljesen eltérő termék kőrrel várjuk vásárlóinkat. Célunk, hogy vásárlóinknak mindent megadjunk, amit a XXI. évszázadban egy magasan kvalifikált web áruház üzemeltetőiként megadhatunk. Jövőbe mutató, minőségi termékekkel, és vonzó árakkal várjuk látogatóinkat. Szolgáltatásainkra is nagy hangsúlyt fektetünk. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy az Atimoe web áruház kiváló optikai megjelenése mellett biztosítsuk az információáramlást és az egyszerű kezelhetőséget, minden kedves vásárlónk számára. A lehető legtöbb információval látjuk el áruházunk minden látogatóját, ezen felül nagyon szívesen kommunikálunk ügyfeleinkkel, online, e-mail-ben, vagy telefonon. Termékeink túlnyomó részét raktárról értékesítjük, így a vásárlás után akár 24 órával már használhatja is azt. Termékeink házhoz szállításához egy erre szakosodott nemzetközi futárcéget bízunk meg. Vásárlóinknak lehetőséget biztosítunk, hogy a küldemények útját nyomon követhessék az interneten.Az általános garanciális feltételek mellett, kijelölt termékeinkre 1év, 100% pénz visszafizetési garanciát is vállalunk. Amennyiben a megvásárolt termékkel nem lenne elégedett, csak vissza kell küldenie, és mi visszaadjuk a termék árát.

Az Atimoe web áruház munkatársai, örömmel állnak rendelkezésére  kérdéseivel kapcsolatban.  

A cég neve: Atimo Trade Kft.
A cég tulajdonosa: Bodor Attila
A cég székhelye: 1031 Budapest Városfal köz 5 fsz/2
A cég adószáma:14979015-2-41
A cég cégjegyzékszáma: 01-09-928678
A nyilvántartást vezető bíróság: Vezetve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróságnál.
A cég számláját vezető pénzintézet: CIB Bank Zrt.
A cég számlaszáma: 10702222-49734300-51100005
A cég elektronikus címe:
info@atimotrade.hu
A webáruház e-mail címe:
info@atimoe.hu

HázhozszállításHázhozszállítás
Kiszállításra vonatkozó információk:
A megvásárolt terméket, termékeket a GLS Hungary Csomag- Logisztikai Kft. közreműködésével juttatjuk el otthonába, vagy az Ön által a megrendeléskor megadott olyan szállítási címre ahol Ön napközben tartózkodik pl.: a munkahelyére. A GLS Hungary a megrendelt csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott szállítási címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben biztosan elérhető. A csomag feladását követően elektronikus úton kapja meg a kiszállítási értesítőt, melyben a csomagazonosító száma található. A GLS Hungary a székhelyén ügyfélszolgálatot tart fenn, mely munkanapokon 7-20 óráig működik és a csomagszámok alapján felvilágosítást ad a csomagokról, valamint az esetleges reklamációkat kezeli.
Az ügyfélszolgálat elérhető a 06-29/88-67-00 telefonszámon vagy a +36-20-890-0660 mobilszámon. Csomagküldő szolgáltatással történő vásárlás esetén átvételkor minden esetben ellenőrizze a futártól átvett csomag sértetlenségét. Ez azért nagyon fontos, mert ha sérült csomagot kap, csak abban az esetben tudja jogait érvényesíteni, ha a futárral jegyzőkönyvet vetet fel a csomagról és a benne lévő termékről, termékekről is. Jegyzőkönyv hiányában sem a GLS Hungary, sem mi nem tudunk a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni. Szíves együttműködésüket előre is köszönjük. 

Szállítási díjak:
Magyarország egész területén egységesen 1778 Ft.

Fizetésre vonatkozó információk:
Személyes áruátvételre székhelyünkön van lehetőség, kizárólag előre egyeztetett időpontban:
Atimo Trade Kft.
1031. Budapest Városfal köz 5. fsz/2.
E-mail: info@atimotrade.huinfo@atimoe.hu
Telefon: 20-441-0440
H-P: 8-17.

Fizethet banki átutalással kedvező szállítási költséggel. A banki átutalás előreutalást jelent, melyhez - kérésre - elküldjük a kiállított számlát e-mailben. Ez alapján tudja átutalni a számla végösszegét. Az Ön küldeménye az összeg jóváírásának napján kerül feladásra.
Fizethet bankkártyás fizetéssel, a CIB Bank rendszerének használatával. A biztonságos tranzakció végrehajtásáért bankkártyájának adatait kizárólag a CIB Bank Zrt. kezeli. Az adatkapcsolat titkosságáért az Ön számítógépe és a CIB Bank szervere között a böngészők által nyújtott standard SSL technológia felel. Ezáltal cégünk nem látja bankkártyájának adatait. Ha a jóváírt összeg 13 óráig cégünk bankszámlájára kerül, akkor az Ön küldeménye még aznap feladásra kerül.
Fizethet utánvéttel gyorsan és kényelmesen: a 13:00-ig beérkező megrendeléseket még aznap feladjuk, így a megrendelt termék már 24 órán belül Önnél lehet.
 
Jótállás, garanciaJótállás, garancia
Garancia, jótállás:

Az Atimoe webáruház üzemeltetőjeként az Atimo Trade Kft. a vásárlásokról a hatályos jogszabályokban leírt az Általános Forgalmi Adóval terhelt számlát állít ki, amely a legtöbb esetben jótállási jegyként is szolgál. A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap, a termékek mellett feltüntetett jótállást vállalunk. Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt eredeti számlával és a termék eredeti dobozával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezeket a garanciális idő alatt őrizze meg. A jótállási felelősséget kizáró feltételek: helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás, szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat, bármilyen nem az Atimo Trade Kft. által végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás, vagy természetes elhasználódás. Az Atimoe webáruházban új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Csak bizonyítottan gyártási hibás termék kerül kicserélésre. Kérjük, a küldemény átvételekor a futár előtt győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről. A küldemény bármilyen feltételezett sérülése esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral a reklamáció, kárrendezés céljából és ezt haladéktalanul jelezze felénk is. A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles írásban (e-mailben, vagy levélben) jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
A garancia érvényesítésének helye az Atimo Trade Kft., 1031 Budapest, Városfal köz 5. fsz./2.
E-mail: info@atimotrade.hu telefon: +36-20-4410440 alatt érvényesíthető nyitvatartási időben. Amennyiben a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembe helyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat, és terméke vételárát kérheti vissza.

Biztonságos online fizetésBiztonságos online fizetés
Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról oldalunk nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a webáruházunk oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?
  • Olvassa el webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák
A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései
  1. Ön webáruházunk oldalán választja ki az árut melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Vásárlási feltételekVásárlási feltételek
1. Termékválasztás
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget.

2. A rendelés elküldése
Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezt követően válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által). Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az "Általános Internet-kereskedelmi Üzleti Feltételeinket" is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezte után e-mailben igazoljuk vissza megrendelést és tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról.

3. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4. A rendelések feldolgozása
A rendelések 24 órán belül kerülnek feldolgozásra.

5. Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

6. Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre is. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

7. Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

8. A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

9. A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

10. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

11. Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új „ tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!